czwartek, 30 marca 2017

Kotlet rybny






Kotlet rybny  


Składniki:


1/2 kg dowolnego fileta rybnego bez skóry, 1 jajko, 1 mała bułka, bułka tarta, 1 cebula, ząbek czosnku, natka pietruszki, majeranek, sól, pieprz
Wykonanie:

Do zmielonego mięsa dodałam namoczoną i odciśniętą bułkę, zeszkloną i pokrojoną w drobną kostkę cebulę, około 4 łyżki drobno pokrojonej natki pietruszki, 2 łyżki majeranku, przeciśnięty przez praskę czosnek, jajko, sól i pieprz. Składniki dokładnie wymieszałam. Masa wyszła za rzadka więc dodałam ok 3 łyżki tartej bułki. Uformowałam kotlety które obtoczyłam w bułce tartej. Smażyłam na rozgrzanej patelni na niewielkiej ilości oleju. Podałam z ziemniakami i surówką z kiszonej kapusty


Ogórki papieskie - przepis

  Ogórki papieskie - przepis Składniki: 5 kg ogórków 3 łyżki soli 375 ml wody 0,5 l octu 600 g cukru ...